Doprava a platba

 

Námi poskytované dopravy a platby za ně :

 

Nad 1000Kč nabízíme dopravu ZDARMA.

 

 Dobírka (za příplatek 45 Kč)

Cenu uhradíte řidiči kurýrní služby, nebo na odběrném místě při převzetí zásilky.

 

  Hotově

- Platba hotově při převzetí zboží ve výdejním místě nebo při platbě dobírkou.

 

 Bankovní převod předem na účet

Objednávku uhradíte bankovním převodem na bankovní účet, který vám přijde emailem. Převod banky zpravidla zpracují ještě tentýž den, nejpozději do druhého dne.

Jakmile je platba připsána na náš účet, připravený zásilku ihned odesíláme.

Platební brána 

Objednávku hradíte ihned po jejím dokončení na eshopu prostřednictvím zabezpečené platební brány Shoptet Pay. Jedná se o nejrychlejší cestu k doručení balíčku do vašich rukou bez zbytečných prostojů.

Varianty úhrady přes platební bránu:

  • Platební karta (VISA, Mastercard) - uhradíte ihned po vytvoření objednávky platební kartou
  • Okamžitý online bankovní převod - ihned po vytvoření objednávky jste přesměrováni k přihlášení do svého internetového bankovnictví, po přihlášení jen potvrdíte za vás před-připravené platební údaje. Informaci o úspěšné platbě dostáváme na rozdíl od klasického bankovního převodu stejně jako v případě platební karty okamžitě a jsme tedy připraveni zásilku expedovat.

Způsob dopravy zboží

Doprava zdarma při objednávce nad 1000 Kč.  

 

Česká pošta                      

  • Česká pošta - Balíkovna
    - Zásilka je doručována prostřednictvím České pošty a jejich doručovatelů
    - Zboží bude pravděpodobně doručováno následující pracovní den ode dne expedice na Vámi uvedenou adresu

 

Osobní odběr    

  • Osobní odběr je možný na naší prodejně a je ZDARMA (POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOMLUVĚ).
  • Objednávku můžete na místě uhradit v hotovosti i platební kartou
  • Zboží je možné vyzvednout osobně na adrese: Jugoslávská 1006/26, Nový Jičín
  • Pracovní dny Po-Pá  9:00 - 17:00 ,   telefon: +420 777 554 890

 

Zásilkovna ČR            

  • Doručení na výdejní místo 
  • Doručení na adresu 

Po objednání zboží obdržíte potrvzení o přijetí objednávky e-mailem a dále vás budeme informovat o postupu jejího vyřízení. 

Je povinností kupujícího a nebo jím pověřené osoby ihned po převzetí zboží zjistit případné škody. Kupující si zboží musí vizuálně zkontrolovat. Zjištěné škody musí být bezodkladně e-mailem, telefonicky nebo písemně oznámeny. Poškození obalu zásilky si musí kupující nechat potvrdit od přepravní společnosti při přebrání zásilky.

Kupující má nárok zboží nepřebrat tehdy, když je na něm viditelné mechanické poškození zjevně způsobeno přepravou, anebo když je jeho obsah neúplný. Zboží zůstává majetkem prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží včetně poštovného kupujícím.